20100423

"Bulan" by Kayant & Intan Nor Saina


Sorry semua kalau YouTube ni beratkan blog aku dan menyusahkan korang, tapi kalau berat sangat sampai tak boleh nak buka, korang komen jer kat bawah. Aku akan delete serta merta, sebab kalau ia menyusahkan korang baik aku buang jer, sebab  aku menulis pun untuk korang semua,tapi aku nak sangat buat entri ni sebab aku minat sangat dengan lagu Bulan ni. Jangan marah aa...ada lagi yang best korang klik kat My Youtube jer. Sebelum tu jangan lupa baca entri Siapa Anda?? dan Vote . Jom kita layan lagu ni.huhuhu..

11 comments:

  1. best lagu ne. wish dapat tgk hooperz. cambest crita dia. :)

    ReplyDelete
  2. sikit pun xslow :) dengar lagu tak sangkut langsung

    loading pun tak berat

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:36 AM

    ini lagu baru kn? cite ni pun cm best jer. nanti nk p tengok! hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam. Hahaha sy dah kembali ni..mana lak merajuk dgn blog ni, cuma sibuk n masih terasa sedih akan kehilangan kakak yang disayang. Apa kabar BB..harap sihat n sentiasa ceria.. Selalu lawat sy tau

    ReplyDelete
  5. rajin u singgah teratak i..sambil singgah sila tinggalkan jejak ok..thaz for ur concern

    ReplyDelete
  6. ok je - dapat tonton video ni dg baik - lagu pun best jugak

    ReplyDelete
  7. alamak tenet lembat la... komen je yang boleh..ngeh2....

    ReplyDelete
  8. ok la.. xde la sangkut2 byk sgt.. cam best cite de.. tingin jgk tgk.. tp pelakon laki plak x bape minat.. kui3

    ReplyDelete
  9. Ok la...lagu pun layan...buat kat side bar lah bro.. hehee..
    Salam kenalan utk semua kat sini...

    ReplyDelete
  10. Salam.Sorry aku tak tau nak cari sapa so aku cari U lah bro.Aku masih tak tau macammana cara nak masukkan widget follower/pengikut tu kat blog aku.Lepas tekan customize aku tak jumpa lay out/reka bentuk...aku tak jumpa apa yg kao cakap dulu...dah 3 arie nie bro.Lagipun dulu kalau tekan customize aku jumpa kota2 tu tapi sekarang tak de...pening den nih...tolong le aku bro.

    ReplyDelete
  11. @ASSOYFINGER67 aku dah tinggalkan komen kat blog ko kat new entri...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...