20100415

Impian Menjadi Kenyataan




Terima kasih aku ucapkan pada semua yang selama ini menyokong aku, tak kisah la yang menyokong atau yang membenci hehehe.. Pada sesiapa yang masih belum perasan cuba lihat betul-betul URL blog aku, hari ini 15.04.2010 pada pukul 3.00 petang aku telah melakukan pembayaran untuk membeli DOMAIN NAME dengan harga RM38.OO. Proses untuk aktifkan Domain Name baru tak sampai 24 jam walaupun tempoh yang diberi 24 jam.

Aku ingin minta maaf pada korang semua yang datang ke Blog aku dalam masa 24jam ni kerana aku telah buat private dalam masa tu kerana ingin menukar template dan mengubahsuai template baru yang akan aku guna untuk DOMAIN NAME baru aku ni. Sebenarnya blog aku masih dalam proses untuk menambah baik, apa yang ada dekat blog aku sebelum ni yang aku telah buang semuanya dan kini masa untuk meletakkanya semula.

Aku memilih template baru ni kerana boleh dikatakan semua yang di perlukan seperti menukar warna, saiz font dan ruang untuk menambah alat telah tersedia. Aku tidak perlu lagi bermain dengan coding untuk menambah atau mengubahsuai template aku seperti sebelum ni. Template yang baru ni bertemakan simple dan ringan...hehehee....tak seperti sebelum ni yang terlalu banyak widget yang aku letak. Oklah, rasanya dah panjang lebar aku cerita. Terima kasih kerana sudi membaca.hehehehee..

20 comments:

  1. makin ramai yg tukar domain. hee. anyway, selamat dtg ke rumah baru. hehe :D

    ReplyDelete
  2. tahniah org kampung
    meriahkan lagi blog ni

    ReplyDelete
  3. tahniah2! moga terus bersemangat ntuk ber'blogging..hehe =)

    ReplyDelete
  4. Thanks snow white n amirah rashid...jangan marah aa...heheh.

    ReplyDelete
  5. thanks pada Wan Perlis..Pada mello aku ucapkan banyak2 tima kasih kerana banyak membantu aku selama ini..hehehe..

    ReplyDelete
  6. simple and nice header..hihihi

    ReplyDelete
  7. yeah..simple..:)
    xla crowded sgt tgok..hehek..

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:26 AM

    wahh. blog dah lain. Nak tanya la, kalau kita bertukar kpd domain sendiri, follower hilang tak? nanti dia reset pada 0 follower ke? then tukar nama link boleh ke? contoh aily takmo guna memorianna.blogspot.com kalau tuka yg memorianna tu boleh ke?

    *balas kt belog*

    ReplyDelete
  9. nak tau je..apa kelebihan domain sebab ramai gak yg dah bertukar.

    ReplyDelete
  10. wahhhh..
    ade domain .com
    bagus2 :)

    ReplyDelete
  11. wah dah tukar domain~ tahniah!!

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada anda juga :)

    ReplyDelete
  13. Tahniah pada korang yg mengucapkan tahniah pada aku...yang memuji pulak tima kasih kerana memuji...hehehee...sory semua, aku tak dapat balas semua komen yang ada sebab aku belum mengubah lagi ruangan komen ini untuk jawap pertanyaan sorang-sorang..masih mencari cara2 nak buatnya.....masa aku dah tiba lepas ni masa korang pulak...

    ReplyDelete
  14. bro tahniah bro...selamat datang ke dunia dot com..hehe :)

    ReplyDelete
  15. Ma kasih banyak2 FIT....huhuhu..hidup blogger malaysia...kita sesama blogger ni dah jadi seperti adik beradik susah dan senang bersama2 mengharungi dunia blogger yang makin mencabar ni..

    ReplyDelete
  16. mahal kot rm38 setahun..huhu..btw..selamat berbinkan dot com..hehe

    ReplyDelete
  17. mahal ke RM38 setahun......ada ke yg lagi murah bro?

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...