20100416

Kenapa Aku Memilih www.akubadboy.com



Pernah tak korang semua dengar tentang www.badboy.com?. Mungkin korang pernah dengar atau pernah lihat apa yang ada di sana. Disini aku nak ceritakan sedikit tentang kenapa dan mengapa aku memilih nama akubadboy.com sebagai URL blog aku. Dahulu sebelum aku belum mengenali apa itu Blog dan tujuan seseorang itu menulis Blog, aku adalah peminat website www.akubadboy.com. Apa yang ada disini menarik minat aku.

Minat terhadap www.badboy.com telah menyebabkan aku mencipta sebuah Blog yang bernama http://akubadboy.blogspot.com, dengan nama ini kini... sikit demi sedikit aku telah melangkah ke DOMAIN sendiri daripada http://akubadboy.blogspot.com ke www.akubadboy.com.

Ok..apa yang ada di ww.badboy.com susah kalau nak di ceritakan kerana korang kena lihat sendiri..akubadboy bukanlah apa yang ada dalam diri aku..aku masih lagi goodboy..hehehe..aku letak nama tu sebab aku minat kat website ni dan masa tu tengah tercari-cari nama yang lain daripada orang untuk aku letak kat blog aku masa tu..tapi bila dah guna dan dah ramai yang kenal nama tu, rasa sayang pulak nak tukar ke nama lain.hehehee

11 comments:

  1. wahh tahniah!!!!
    dah ada nama sendiri, xperlu blogspot bagai..

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:02 AM

    tahniah dah ada domain sendiri... hehe

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:13 AM

    thanks tau bg respon pada soalan aily smlm! Memang rasa macam nak tukar pd domain sendiri! tukar domain nak register kat mana? Sorry banyak tanya, Aily buta IT. :')

    ReplyDelete
  4. huhu..congrats la...kamubadboy!

    ReplyDelete
  5. thanks Dahlia, Daus, Mizzura dan Wanie aku hargai sangat.....kita semua blogger dah macam saudara....huhuhu....

    ReplyDelete
  6. tahniah teruskan usaha... we support u :-)

    ReplyDelete
  7. owh x la bad boy sangat heh??? hahah

    ReplyDelete
  8. @Yatre Hayati mana ada manusia yang tak nakal...dari kecik lagi kita semua memang nakal...huhuu

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...