20100702

Entri Edisi Bosan


Apa korang buat bila mood blogging hilang. Haha, selalunya mood blogging hilang bila korang bercuti ataupun sibuk dengan tanggungjawab korang, betul tak? Ada juga aku tengok mood blogging dia hilang disebabkan ahli keluarganya meninggal atau student yang cuti sem.

Apa yang aku buat bila jadi macam tu, selalunya bila jadi macam tu aku akan ubah suai template blog aku. Haha, aku memang minat main dengan coding HTML blog aku ni. Kekadang sampai tunggang terbalik jadinya. Huhuu...

Selama aku berblogging tak pernah lagi aku hilang mood blogging sampai dah nak masuk 3 minggu ni. Selalunya paling lama pun dalam 3 atau 4 hari, lepas tu ok la. Tapi kali ni lama sikit sebab dia bercampur dengan kerja yang tak henti-henti datang.

Sekali lagi nak mintak maaf, email masih belum sempat dibalas. Nak buka email pun tak sempat macam mana nak balas kan? hehehee..Apa-apa pun nanti ada masa akan terbalas juga email tu mungkin bila korang dah marah baru aku balas kot....hahaha, sory kawan.

10 comments:

  1. NO HAL BRO...SETIA MENANTI...COOL DOWN...BE BADBOY FOREVER BUT BE SAD TO DO BAD THING NOT FEEL BAD TO DO GOOD THING HAHA

    ReplyDelete
  2. Budak Hitam pun sdg dlm xde mood blogging.. da berhabuk blog tu.. uhh berikan moodku kembali.. ade tips utk kembalikn mood blogging x? hahaha

    ReplyDelete
  3. penah gak, siap berbulan2

    ReplyDelete
  4. Haaa ingat lagi ye BB kat saya, ingat dah cuti lama2, tak ingat org yg slalu lepak kat blog dia ni.. Nanti sy pun nak sibukkan diri gak lah..hehe

    ReplyDelete
  5. huhu..
    same ah ngn aku
    gile tada mod nk bloggin.
    merayap belog org je kijanye.ahaks

    ReplyDelete
  6. @ASSOYFINGER67 wah cakp org putih ko assoy...haha, Tq

    ReplyDelete
  7. @budak hitam ada, nak ker? keluar dng BF u. rasanya ok kot..huhu

    ReplyDelete
  8. @.::WaNiE::. wah berbulan2..tu bukan hilang sikit dah melampau dah tu...hahaha

    ReplyDelete
  9. @Idda Hashim jng cam tu cik ida, mana boleh lupa org yg kenal BB dan SW...cik ida tu yg stop blogging lama sangat..haha

    ReplyDelete
  10. @iniAKU merayap tu maknanya ade mood latu, kalau takde mood maksudnya no entri n no blogwalking...haha

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...