20100122

Ada Ilmu Yang Nak Aku Dikongsikan

Salam sejahtera semua, aku bukan nak tunjuk pandai tapi aku sangat berminat dalam mereka bentuk blog. Mereka bentuk Blog bermaksud menukar template untuk Blog anda dan menambah Widget di Blog anda, aku sedia membantu tanpa mengharapkan balasan ,tapi untuk Blogger baru je lah. Tapi kalau aku tak tahu aku juga berharap korang semua boleh bantu aku. Bukanya apa ilmu yang aku ada tak berguna jika aku tak berkongsi dengan korang semua dalam masa yang sama aku juga dapat pahala.
Gelaran yang aku guna untuk nama Blog aku BaDBoY hanya lah gimik semata-mata...Aku bukannya jahat sangat nakal tu ada la sikit-sikit. Jadi kepada Blogger baru, yang nak berjinak-jinak dalam dunia Blog ni aku sedia membantu korang cuma nak daftar Blog tu korang kena buat lah sendiri..Tinggalkan komen jika korang berminat..tak berminat pun tak salah kalau korang nak komen...hehe..

12 comments:

  1. Satu usaha yg bagus tu ^_^

    ReplyDelete
  2. ok,sy berminat...tolong ajaukan...

    ReplyDelete
  3. korang la ajukan, aku boleh bantu setakat yang aku tahu je...klik kat Yahoo mesengger tu kalau korang nak tanya atau reka bentuk blog korang..

    ReplyDelete
  4. bagusla ade niat yang baik

    ReplyDelete
  5. bagus2..
    nice blog..

    salam pknln..=)

    ReplyDelete
  6. BBoy ....ooo sory jarang2 sudah bloging ...moderator broadband aku rosak > patah sebab kecuaian aku >> adoiii mnyesalnyerr akue ...

    huhuuu > tengah sedih ...dan tension kenapa ler aku bleh TERpatahkan moderator broadban tue ...adoiii ...

    aku nak buat background utk 2nd blog akue tue - ProjectE ..tapi takder layout yg bkenan lagi ...nak tologg? sent ler aku HTML code for bckround best2 ...

    ReplyDelete
  7. kesian kat ko, sabar2..yg tu aku tak leh tlg..tapi..
    e...kat sini aku bagi 2 website yg boleh bantu ko tukar background belakang blog ko..

    1. http://jellypages.com/

    2.http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/category/63.html

    Selamat mencuba.

    ReplyDelete
  8. bagus lah badboy sudi tolong newbie...kdg2 newbie ni selalu edit blog mengikut blog yg diorng selalu visit mulalah dicop copycat, sian kat diorng ni. harap2 pertolongan badboy dapat hapuskan istilah copycat tuh...

    ReplyDelete
  9. salam ziarah..
    huhU..Tahniah atas usaha murni nie..
    da 2 bulan berblogGing, template ak tak pernah berubah..

    ReplyDelete
  10. hi... letak la chatbox.. ssh nk approach without it.. he3 slm singgah

    ReplyDelete
  11. Napa tak jumpa ke? ada la mama mia, kat bawah sekali...cuba lihat betul2...

    ReplyDelete
  12. yg nie dh pandai cikit..tq..;)

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...