20100111

Anak Sapa Ni (Harith Asyraf)


Wah sape ni, kali ni aku nak selitkan gambar anak kesayanganku yang baru saja berusia 4 tahun.haha,comel tak? anak bapak...jangan jadi mcm cerita P.Ramlee sudah...bapak ini semua salah bapak..bapak yg menyebabkan sazali jadi begini...hehehe

Gambar ni di ambil masa on the way nak balik rumah mertua, Kelate. Budak ni pantang nampak taman permainan. Tu dah puas la tu tunjuk-tunjuk tu, nak balik la tu. Huhu...

Sebenarnya budak bernama Harith Asyraf ni pun dah ada blog sendiri, kalau tak percaya cuba lihat sendiri. Klik sini atau layari http://galerygambarku.blogspot.com

10 comments:

  1. eh...eh..ank sapa la ni ciut miut nie??? klu ank popuan lg comel...hehehe

    ReplyDelete
  2. wah.. comeynya anak bapak ni.. huhuhu.. nant kem salam kat dak kecik tu yer.. hehehe.. (^__^)

    ReplyDelete
  3. apesal kiut miut jer bdak nih... nnti kem salam kat apak die.. hoho~

    ReplyDelete
  4. mak dia mesti lg ciut... hehehe
    krm slm kat mak dia sama ek...

    ReplyDelete
  5. cute baby!! c0ngrate!

    ReplyDelete
  6. thanks sebab follo..
    follo kamu gak:)

    harap sume baik2 je..amin:)

    ReplyDelete
  7. anak ko? oooo besh nyer dah ader anak rupanya..
    beshnyer lengkap hidup berkeluarga ...

    ReplyDelete
  8. ye la e...semua kita akan merasainya termasuk ko e..

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...