20100105

Bila Wanita Menulis Tentang Komputer



Hari kedua aku menulis, pernah dengar nama WaidaKmy? Abaikan msg ini jika korang dah tahu, yang inggin aku kongsikan disini Website Blog ni banyak membantu aku mengingati kembali apa yang aku belajar dahulu cara-cara menggunakan komputer dengan lebih bagus. Penulis juga berhajat hendak mengeluarkan buku hasil penulisanya dan jika ia sudah dikeluarkan, aku juga salah seorang yang akan membeli buka hasil tulisan WK.

Banyak juga tip2 yang aku dapat disini. Nama dan tajuk yang cukup unik bagi aku. Wanita Dan Komputer (Bila Wanita Menulis Tentang Komputer). Bahasa dan penulisan yang senang di fahami dan juga korang boleh dapat info terkini tentang komputer...

Apa yang aku tahu, tak ramai kaum wanita yang meminati untuk belajar tentang sistem komputer kerana ia lebih kurang kerja yang memerlukan tenaga dan sikit sebanyak ia akan bermain dengan kotoran, hehe. Tapi zaman sekarang dah ramai wanita yang minat bermandi peluh dan bermain dengan kotoran ni..haha. Untuk ke Blog WaidaKmy klik sini

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...