20100104

Streamyx Vs Celcom


Guna Streamyx jika di rumah dan guna Celcom jika di luar, macam mana tu. Aku suka Streamyx sebab dia laju dan tiada tandingan, aku guna Celcom sebab terpaksa, ia senang di bawa kemana-mana. Yang tak bestnya semua tempat makan yang aku suka semuanya takda Streamyx wifi jadi terpaksa la aku guna Celcom broadband. Dengar kata Celcom nak tambah pencawang kat belakang rumah kita tahun ni...betul ke?

Memang sudah tiba masanya mereka memikirkan tentang kepentingan pelanggan, jangan biar pelangan merunggut. Kalau dah tambah pencawang dapat menyelesaikan masalah, tolong la tambah. Internet sangat penting bagi kami sebagai blogger, kemana sahaja kami pergi, kalau boleh kami mahu ada line internet.

Walau bagaimana pun, kita patut menyokong tindakan TM menambah pencawang bagi menyelesaikan masalah yang kita hadapi. 

6 comments:

  1. p1 gak best..tapi,xtau la cable optic fibre streamyx best ker x..

    ReplyDelete
  2. canggih nye page.. smpai pnin nak cari chatbox
    uaaaaa

    ReplyDelete
  3. kat bawah tu jer..huhu..

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...