20100309

Japan Lowrider Show Pictures + Video

Sebenarnya dah lama aku nak letak gambar dan video ni aku memang minat dan selalu buka YouTube untuk tengok Japan Lowrider. Kat Malaysia masih baru benda ni, memang banyak duit nak kena wak keluar tak sama macam hobi kita sekarang ni Blogging tak banyak yg kena keluar paling banyak pun RM200 sebulan untuk bayar duit internet. Apa2 pun minggu ni Blog aku akan dipenuhi dengan gambar2 kereta dan selepas ni aku akan kembali menulis kisah2 yang tak masuk akal. Biasa la nama pun Bila Badboy Menulis mesti la tulis benda2 yg merapu...huhuhu..



















5 comments:

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...