20100310

Masalah Banyak Minggu Ni



Salam bahagia untuk korang semua, untuk aku minggu ni memenatkan dan meletihkan dengan pertanyaan yang bodoh2 dan sengal. Minggu ni juga banyak pekara yang tidak memuaskan hati aku, entah apa yang aku tulis. Aku tulis apa yang terlintas di hati aku, aku cerita apa yang aku tahu, aku buat apa yang aku nak dan aku bekerja mengikut cara aku.

Masalah pertama yang memeningkan kepala aku, laptop tetiba saja buat hal 2,3 hari ni..bisnes pun kurang ok (ko). Nasib baik ada keluarga yg kekadang memahami dan kadang2 buat tak reti je. Kereta pun dah lama tak servis.

Masalah kedua aku dah lama tak relaks, maksud aku sejak setahun ni aku tak berhenti lansung walaupun sehari dari buka blog...dah naik jemu lak rasa. Nak relaks seminggu dua tapi rasa sayang lak nak tinggal.

Masalah ketiga sebenarnya aku reka je apa yang aku tulis kat atas tadi dah tak tahu nak buat apa. Jadi aku pun tulis apa yang aku rasa nak tulis..hehehe..Jangan Marah..Saja nak hiburkan hati korang semua..huhuhuu.

10 comments:

  1. relax bro....bertendang...ehh eh eh bertenang,,, tarik nafas bagi lega...hehehhe

    ReplyDelete
  2. chill. semua masalah blh diselesaikan :D

    ReplyDelete
  3. huhuhu...

    yup2..chill...
    sume ni dugaan..
    life xkn wonderful lau xde masalah kn??
    sbb kdg2 kita blaja dr kesilapan ;)

    ReplyDelete
  4. untuk masalah ketiga, dun worry... demi untuk menghilangkan masalah tersebut, aku sanggup cakap "aku terhibur" :P

    ReplyDelete
  5. sila banyakkan berehat ... ; )

    do sumtin yg tenangkan hati ...

    ReplyDelete
  6. sila banyakkan berehat ... ; )

    do sumtin yg tenangkan hati ...

    ReplyDelete
  7. Huhuhu...nampaknya korang semua tak baca sampai abis...to jawa a.k.a tahniah ko pemenang untuk arini..hehehe..rasa bersalah plak kenakan korang..hahaha...

    ReplyDelete
  8. terhiburnyer aku...nice blog anyway

    ReplyDelete
  9. hahaha...thank semua..jng sedih2 tau..apa pun masalah yg ada mesti dapat diselesaikan dengan hanya bersolat...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...