20100509

Kekasih Baru Aku



Tido tak lena mengenangkan kekasih baru, bila agaknya dia nak datang padaku. Namanya LG GD900, nama romantiknya Crystal Book. Semalaman aku tido tak lena, ini bukti cinta aku pada kekasih baru..

14 comments:

  1. mak aii. lawa gilaa. nk jgk la mcm ni. haha ;D

    ReplyDelete
  2. fuhhh i wish ... ; ) ..i'm juz dreaming mayb ...

    ReplyDelete
  3. Salam..nnt dapat ler tuu..kao muda lagi bro

    ReplyDelete
  4. @ASSOYFINGER67 Aku sanggup berpuasa untuk dapatkan dia...dah ada ke kat Malaysia ha...

    ReplyDelete
  5. OMG! speechless....

    ReplyDelete
  6. BB...blogspot pakai komen macam ni tak? yang boleh reply ni..

    ReplyDelete
  7. @Ibu faheem Akak nak buat ke...akak bagi YM akak kat BB ..nanti BB bagi tau k...

    ReplyDelete
  8. LG ni memang best, slim dan ringan..

    ReplyDelete
  9. @BaDBoYs ha ye nak buat la jugak..senang nak reply komen..add cikmin36@yahoo.com thanks bb..

    ReplyDelete
  10. @Ibu faheem Ok esok BadBoy add akak...

    ReplyDelete
  11. huiyoo...gila punta hebat

    ReplyDelete
  12. woowwww
    fantastic...
    dream dream dream....

    ReplyDelete
  13. dream dream and dream.......................

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...