20100508

Penyamun Tulis Surat Cinta

(Gambar Hiasan)

Wei penyamun, tahu pun takut. Sempat lagi si penyamun ni tengok TV. Tahu pun takut, dah ko pandai sangat curi. Sapa suruh curi kereta Polis, siap tulis surat pulak. Ko ingat ko tulis surat maaf, polis nak maafkan ko. Sorry la bro, tiada maaf bagimu.

Hehehe...aku tergelak besar masa dengar penyamun curi kereta polis. Hari ni dengar pulak dia bagi balik kereta tu siap ada surat mohon maaf pulak. Ehh penyamun, kalau ko tak bagi balik pun...kalau tak ari ni, esok mesti ko dah kena tangkap. Ko ingat Polis nak biar ke kereta diaorang kena curi...sorry la brader...ni bukan zaman dahulu, zaman sekarang dah cangih. Tunggu la 2 ke 3 hari lagi mesti ko kena tangkap.

Aku pantang sunguh dengan geng penyamun kereta ni. Dulu ada member aku, kereta dia kena curi. Kebetulan pula wife dia mengandung. Selepas 3 hari kereta dia kena curi, wife dia pun nak bersalin. Punya la susah dia ni...sampai panik. Mana taknya kereta takda nak hantar wife pi hospital...Insaflah wei, cuba bayangkan kalau kereta mak bapak korang ke kena curi..apa ko rasa..ishh geram aku...

10 comments:

  1. haha. lucu lh tu penyamun. mentang2 tuan pnya kereta tu polis dia sggp bagi balik. gile. kecian member badboy.

    ReplyDelete
  2. haha... penyamun tu insaf kot.. ^___^ haha




    komen i punya entry juga ye ^___^
    Apabila seorang blogger marah

    ReplyDelete
  3. siap tinggalkan note lagi. Penyamun ni baikhati ke pe?

    ReplyDelete
  4. @ddy the writer! pas ni rami yg akan jadi Polis...hehe

    ReplyDelete
  5. @AiZ entah la insaf ke takut ke tak tau ler...

    ReplyDelete
  6. @** a i l y ** ada ke penyamun baik hati aily? kalau penyamun baik hati ramai la pas ni nak jadi penyamun...hehehe

    ReplyDelete
  7. Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^

    ReplyDelete
  8. Salam...itu aku cakap org Msia nie penuh dgn adap dan kesopanan...juga suka breaking the law

    ReplyDelete
  9. mmg kelakar. dkt paper hari ni ade tunhuk surat dye tu. haha. lawak2 :D

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...