20100531

Nuffnang Cashout

Sorry Bro Kabur Sikit...

Hai korang semua. Entri kali ni aku nak menceritakan pada korang semua yang aku dah dua kali cashout Nuffnang. Ini adalah kali yang kedua aku cashout. Sebenarnya aku pun tak berapa mengharap kerana aku mengangap yang semua ini adalah kebetulan semata-mata.

Cashout kali pertama adalah pada 28 April 2010 dan sebulan kemudian aku cashout kali kedua iaitu pada hari ni 31 May 2010. Pada 28 April hari tu semasa aku menebus pendapatan hasil klik Nuffnang. Status Keahlian aku bukan Glitterati, ini bermakna aku terpaksa menunggu selama 60 hari untuk mendapat cek daripada Nuffnang.

Selepas beberapa minggu aku dapati yang status keahlian aku telah berubah kepada Glitterati. Apa yang aku herankan, status keahlian aku sering berubah, kadang-kadang Glitterati dan kadang-kadang tak.

Jika korang bertanyakan kepada aku, apa tips yang aku amalkan untuk cashout Nuffnang, aku akan berkata yang aku tidak mengamalkan apa-apa tips sekalipun. Aku pun tak tahu sapa lah yang rajin sangat klik Nuff aku sampaikan dua bulan berturut-turut aku cashout Nuffnang.

Kalau korang nak tahu apa yang paling seronok bila cashout, masa aku menunggu cek daripada Nuffnang, ini kerana aku teringin sangat nak tunjukan pada korang cek yang Nuffnang hantar pada aku untuk tontonan korang semua....

52 comments:

  1. bagus bro..cashout terus bila dah cukup..
    tp skg cek makin lambat sampai..huhu

    ReplyDelete
  2. xpernh pn dpt duit...sedih kn...emmmmm

    ReplyDelete
  3. tahniah BB, aku belum lagi, sekali tak nah huhu..

    beli hosting BB..ahehe

    ReplyDelete
  4. Tahniah....untung nyer ko...keep the good work...

    ReplyDelete
  5. ko xrasa nak belanja aku ker?

    ReplyDelete
  6. lambat ekkk sampai
    nanti dah sampai
    ekau jangan lupa tunjuk yer Bro

    ReplyDelete
  7. nk tggu smpai 100 dlu bru nk cashout..hehe..lg skit..

    ReplyDelete
  8. tak pernah lg cashout nn ni.hehe

    ReplyDelete
  9. @RON Tu la pasal, lambat giler....haha

    ReplyDelete
  10. @kasihkuamiera nanti dapat la tu.......hehe

    ReplyDelete
  11. @balqis walaupun tak seberapa tapi bila dapat duit hasil blogging seronok jugak kan? haha

    ReplyDelete
  12. @Nine Nine, BRP KO NAK BELI ? aku nak jual 300 RIbu nak tak? haha

    ReplyDelete
  13. @EDDY DY Thanks EDDY, aku untung sebab korang yg klik. hahaha

    ReplyDelete
  14. @Long Haffiz Long Hassan rasa cam tu gak..nanti dapat aku p landon belanja ko....hahah

    ReplyDelete
  15. @hans nanti sampai aku tunjuk kat ko yer bro.....haha

    ReplyDelete
  16. @'AQILAH WOW WOW WOW.....HAHAHA

    ReplyDelete
  17. @sarah shafie Sarah...kalau awak tunggu sampai seratus jawapnya sampai tua la baru cek sampai kat awak...hahaha, jangan tamak nanti ko yg rugi, haha

    ReplyDelete
  18. @Wan Perlis Ko dah lama blogging ...tak cukup lagi ker??

    ReplyDelete
  19. kaya ar ko..
    memang hebat...
    2 kali tu..
    aku entah lar.. naik ciputtt jer
    susah dah sekarang...
    kesempitan...

    ReplyDelete
  20. tunjuk tu tunjuk juga
    jgn lupa belanja den satay ayam 10 cucuk
    ekekekeke

    ReplyDelete
  21. patut la cek aku x dpt lg.. sbb aku bukan gelihati lagi daa... erm.. bulan ni sampai kot..

    ReplyDelete
  22. @LaNuNsepet Mana ada kaya bro Rm 112.95 ja...haha

    ReplyDelete
  23. @hans 10 cucuk ja bro...100 cucuk nanti aku belanja...haha

    ReplyDelete
  24. @»Mr Bintang« hahaha...gelihati yer....sampai nanti jng lupa share ngan kami k...haha

    ReplyDelete
  25. hoho..tgh dok tgu gak genap rm50 ni..sbb byk dok kat buffered je lagi...nilai buffered mmg dah konpom leh cash out

    ReplyDelete
  26. tahniah ler...sis tunggu cukup beli Blackberry baru nak cashout..hahhaa...bermimpi di siang hari :)

    ReplyDelete
  27. nanti, akak pun dapat gak..T_T

    ReplyDelete
  28. wahhh.. alhamdullilah
    baik simpan je buat menabung...

    ReplyDelete
  29. @~Blabberina~ Ohh, yer ke...takpe lah seminggu dua lagi cashout la awak...haha

    ReplyDelete
  30. @DaHLia thanks sis..nak tunggu cukup beli blackberry? bila tu? haha

    ReplyDelete
  31. @AnWaRnAiMbelum lagi la bro...dah sebulan dah. aku rasa first cashout tu kena tunggu 2 bulan kot..haha

    ReplyDelete
  32. @nosembilanbelas wah tahniah la akak, BadBoy nak jadi org pertama yg ucap tahniah...haha

    ReplyDelete
  33. @Ery Farieha thanks Ery Farieha....huhu

    ReplyDelete
  34. @Nur buat menabung...haha, BadBoy tak pandai menabung..haha

    ReplyDelete
  35. ni dah kali ke berapa entah aku baca entry ni..jeles tol..haha

    ReplyDelete
  36. wow!. ok la tu cantik. blnja aku meh. hahaha. congrat bro =D

    ReplyDelete
  37. @Faisal Abdullah haha..baru 10 kali bro...haha, bro nak bagi tau aku kagum tengok ko hias blog ko..serius...hah

    ReplyDelete
  38. @cybernetic88 Haha..Pada semua blogger tunggu kat Piza , aku belanja korang k ...haha

    ReplyDelete
  39. @ASSOYFINGER67 Huhu..komen pendek tapi aku tergelak panjang..haha, 50% aku kasi ni ha....huhu

    ReplyDelete
  40. wah bagus2x... teruskan berblogging..hehe

    ReplyDelete
  41. congratz badboy! byk ni..bolela belanja :P

    ReplyDelete
  42. @Zikr the Jalanan Sepi Perantau thanks bro...ucapan itu beri aku semangat..haha

    ReplyDelete
  43. @yanie boleh yanie, no problem...haha

    ReplyDelete
  44. blanje aku satay hj samuri! :c:

    ReplyDelete
  45. wahhh hebatla badboy.. aku tak sampai singgit pun lagi.. he2 nice blog neh!!! keep it up badboy.. jadi budak baik yer.. nice boy lak haha

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...