20100311

Berapa Lamakah Anda Online Dalam Sehari


Berapa lamakah anda semua online dalam sehari?? sudah lama aku nak tulis entri ni disebabkan terlalu sibuk dng kerja dan keluarga sampai tak sempat nak cari idea untuk menulis. Aku nak cerita sikit tentang BaDBoY, aku menggunakan laptop jenis Dell Studio untuk blogging dan melayari internet dengan menggunakan Google Chrome. Sebelum ni aku menggunakan Window Vista Home Premium tetapi telah bertukar ke Window 7 atas sebab Window Vista yang agak berat dan slow untuk loading dan on atau off laptop.

Berbalik kepada tajuk kita " Berapa Lama Anda Online Dalam Sehari " sebenarnya untuk menjadi blogger tegar korang semua mestilah online sekurang-kurangnya 10jam sehari dan korang perlu menulis 3 atau 4 entri dalam seminggu. (Biar betul BaDBoY ni, ke ko ni dah perasan yang ko dah Blogger Tegar), sebenarnya aku juga masih baru dalam dunia Blogger jika nak di bandingkan dengan Blogger2 Otai kat luar sana.

Ok, BaDBoY online 10 jam sehari. Bagaimana dengan korang semua? Berapa lamakah korang semua online dalam sehari dan apakah yang korang buat selain blogging apabila korang online??

(Alhamdulilah sejak Blog BaDBoY berada dalam dunia blogger, ramai juga yang YM aku dan bertanya soalan mengenai widget yang ada kat blog aku. Apa yang aku cakap pada diaorang aku hanya boleh tolong apa yang aku tahu.)

16 comments:

  1. agakn lama jugak la..
    huhuhuhuhuhu...
    nak2 ujung mgu..
    tp bila nk exam mmg x bukk lappy la..
    ;)

    ReplyDelete
  2. online sehari leboh kurang 8 jam ah..
    tiap hari post 1-3 entri..
    selain tu gua baca entri org len
    ketawa marah sendiri org tak tahu..
    hehe

    ReplyDelete
  3. erm, 24 jam kot. tp kdg2 on tp biarkan aje laptop ni. hee :D

    ReplyDelete
  4. aku pulak mmg online harihari. Dari pagi keje jam 8 sampai 5.30 pm. Memandangkan keje ku adalah penyambut tetamu so ada masa. Semua bergerak. Dari segi suara tangan jari semua bergerak sma. Balik umah sambung lagi....tidur jam 12 malam baru off lappy.

    ReplyDelete
  5. aku pun hari2 online. dr masuk kerja pkl 8pg smpai la blk keja pkl 5.30ptg. pastu blk rumah klu free on lg smpai ke tngah mlm.. klu cuti, smpai kul 5pg baru off jap.. bg laptop rehat... ;-)

    ReplyDelete
  6. hjat tu mgg nk 24 jam tapi ade keja nak dibuat. jadi paling minima dalam 5-6 jam sehari..belum tahap tegar tetapi mungkin boleh jadi tegar kan satu hari nanti

    mgg menarik dan creative blog BJ ni..ada hati nak buat secantik ni jugak...tapi bilaaa....

    ReplyDelete
  7. ntahh..takot nak kire..muahahahaa :p

    ReplyDelete
  8. salam. oh memang macam tu pun kalau blogger tegar. aku post 2 hari sekali :)

    ReplyDelete
  9. kalau time cuti2 memang lama giler

    ReplyDelete
  10. klu dah tahap kritikal mau 24/7 jugak la..muehehe

    ReplyDelete
  11. paling lama pun 4 jam jer... mase zaman jahiliyah dulu ngadap laptop smpai t'tinggal semayangnye...sangat dasyat...ish3...

    ReplyDelete
  12. aku selalu online kalau x gi merantau. tp sekali seminggu kene merantau gak. hahaha

    ReplyDelete
  13. wah ramai juga Blogger tegar kat sini, sampai yg kritikal pun ada, ada pulak dari zaman jahiliyah. Nama pun cuti silap2 tak tido, yg post entri 2 hari sekali pun ada, yg takut nak kira tu biar aku kira..hehehe..tak tido la jawabnya.

    Yang bestnya siap ada senarai hajat pulak nak jadi tegar, ada plak yg tak buat keja sebab gila blogging...hehehe..

    Yang sorang lagi 1 hari dia post 3 entri..wah mana dtg idea tu, mesti sebelum tido dah ada senarai entri untuk esok.hehehhe...hahahha...huhuhuhu...best la korang ni..tapi jaga2 tanjung rambutan banyak lagi katil kosong...hahahah...thank for komen semua..

    ReplyDelete
  14. betul2 concentrate dalam 3 jam selebihnya kejap masuk kejap kuar.

    ReplyDelete
  15. apa yang masuk, apa yg keluar ni Cik Lily...heheh..

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...