20100410

Fiza Pengacara Nona Kawin (Rumah Pengantin Lelaki)


Hari ni 10.4.2010 jam 1.35Pm Fiza yang mengacara rancangan NONA  tiba ke rumah pengantin lelaki dengan selamat dan membawa rombongan besar ke Perlis. Sebenarnya FIZA berkahwin dengan orang sebelah rumah aku dan gambar yang korang lihat kat atas baru  10 minit aku ambil. Oklah aku nak keluar pergi cuci mata dulu nanti kalau ada lagi gambar yang aku sempat ambil, aku akan letak lagi.

18 comments:

  1. mak ai..cepatnye update kalah berita terkini..

    ReplyDelete
  2. mesti ramai gila org kann. :D bestnye makan nasi minyak :D

    ReplyDelete
  3. wahhh..terjah disni....

    ReplyDelete
  4. kemaen cpat update..
    sampaikan copy paste 2x 2 haaa..
    hehe :P

    ReplyDelete
  5. huhu...cepatnya update..macma mana mahu jadi cepat macam nih..hehe


    oaky, mahu tengok lagi gmbr.ambik lg eh..

    ReplyDelete
  6. dah macam muka fahrin laki tu

    ReplyDelete
  7. wawawaawwhhh... smart n lawa.. sepadan!

    pic sama jer tu.. ish!

    ReplyDelete
  8. sebenarnya bukan aku post 2 kali, tapi entah mcm mana rajin sangat main ngan coding bila klik komen je dia naik 2 kali entri tu...malas nak cari punca masalah...nanti2 lah aku perbetulkan..memang betul Fiza lawa n tak sombong orangnya..simple je orangnya....dia lebih kurus aku tengok, kalau dlm TV nampak tembam sikit..orang kata dia diet untuk majlis kawin ni...

    ReplyDelete
  9. Cepat gile update...Memang terbaek..lol

    http://zoelhilmi.blogspot.com
    Jom lawat blog saya. Dunia & Motivasi

    ReplyDelete
  10. aku tak dijemput.ahahaa

    ReplyDelete
  11. Ko kan tahu umah aku kat mana....jadi dtg jer....huhu..

    ReplyDelete
  12. oooooo ..kawin dah yer...

    ReplyDelete
  13. wow..hebat jiran kamu !!

    ReplyDelete
  14. Apa yang hebat.....??? aku pun hebat jugak..hehehe

    ReplyDelete
  15. penyampai cerita cepat dari berita...!!! wah :p

    ReplyDelete
  16. @:: CiK NaD :: berita lambat aku cepat.....huhuhuhu...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Tinggal Respon Anda Terhadap Entri ni. Jangan jadi mulut longkang semasa komen. Komen dengan berhemah. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...